Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2023-03-15 |
タイトル |
|
|
タイトル |
バロック音楽の演奏習慣 |
|
言語 |
ja |
タイトル |
|
|
タイトル |
Performing Practice for Baroque Music |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
演奏習慣 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Performing practice |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
ソナタ |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Sonata |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
ID登録 |
|
|
ID登録 |
10.60171/00003162 |
|
ID登録タイプ |
JaLC |
著者 |
横山, 美和
井後, 勝彦
Miwa, Yokoyama
Katsuhiko, Ijiri
|
抄録 |
|
|
内容記述タイプ |
Abstract |
|
内容記述 |
In this paper authors study the method which converts the performing practice of music in Baroque era into contemporary performance of music. Two sonatas are taken as example from the viewpoints of pianist and violinist: G. E Handel: "Sonata for Violin and Basso Continuo in D-major, Op. 1-13," and H. Eccles: "Sonata in G-minor." |
内容記述 |
|
|
内容記述タイプ |
Other |
|
内容記述 |
この論文は国立情報学研究所の電子図書館事業により電子化されました。 |
書誌情報 |
広島文化短期大学紀要
巻 41,
p. 91-98,
発行日 2008-12-31
|
出版者 |
|
|
出版者 |
広島文化短期大学 |
ISSN |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
13483587 |
書誌レコードID |
|
|
収録物識別子タイプ |
NCID |
|
収録物識別子 |
AA11868325 |
フォーマット |
|
|
内容記述タイプ |
Other |
|
内容記述 |
application/pdf |
著者版フラグ |
|
|
出版タイプ |
VoR |
|
出版タイプResource |
http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |