ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要類・刊行物等
  2. 教育学研究科
  3. 子ども学論集 第9巻

幼児教育アドバイザーは研修会で何を指導しているのか ― インタビュアーの質問に基づく分析から ―

https://doi.org/10.60171/00005447
https://doi.org/10.60171/00005447
307ad4bf-bcc0-4140-9da6-728492696ccc
名前 / ファイル ライセンス アクション
kr09-01.pdf kr09-01.pdf (764.8 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2023-03-31
タイトル
タイトル 幼児教育アドバイザーは研修会で何を指導しているのか ― インタビュアーの質問に基づく分析から ―
言語 ja
タイトル
タイトル Childhood Education Advisors | Early Childhood Education | Training Sessions
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
主題Scheme Other
主題 幼児教育アドバイザー
キーワード
主題Scheme Other
主題 保育
キーワード
主題Scheme Other
主題 役割
キーワード
主題Scheme Other
主題 園内研究
キーワード
主題Scheme Other
主題 合同研修会
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.60171/00005447
ID登録タイプ JaLC
著者 山崎, 晃

× 山崎, 晃

ja 山崎, 晃

ja-Kana ヤマザキ, アキラ

Search repository
越中, 康治

× 越中, 康治

ja 越中, 康治

ja-Kana エッチュウ, コウジ

Search repository
松井, 剛太

× 松井, 剛太

ja 松井, 剛太

ja-Kana マツイ, ゴウタ

Search repository
濱田, 祥子

× 濱田, 祥子

ja 濱田, 祥子

ja-Kana ハマダ, ショウコ

Search repository
東, 和子

× 東, 和子

ja 東, 和子

ja-Kana アズマ, カズコ

Search repository
Yamazaki, Akira

× Yamazaki, Akira

en Yamazaki, Akira

Search repository
Etchu, Koji

× Etchu, Koji

en Etchu, Koji

Search repository
Matsui, Gota

× Matsui, Gota

en Matsui, Gota

Search repository
Hamada, Shoko

× Hamada, Shoko

en Hamada, Shoko

Search repository
Azuma, Kazuko

× Azuma, Kazuko

en Azuma, Kazuko

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 The purpose of this study is, first, to clarify the characteristics of the utterances of interviewers for early childhood education advisors. Second, based on changes in key terms regarding the roles of interviewers and early childhood education advisors, it is necessary to clarify whether the roles of early childhood education advisors differ depending on the time of visit. Third, it was necessary to analyze the content of statements before and after characteristic words and clarify what kind of role the early childhood education advisor considers important. The following were revealed: There were differences in the frequency of occurrence of characteristic words and important words depending on the time of visit. As the number of visits increased, the content of the interviewer’s questions changed, revealing a change in the comments of early childhood education advisors regarding their perceptions of kindergartens and caregivers.
書誌情報 子ども学論集
en : Collected Papers on Childhood Studies

巻 9, p. 1-13, 発行日 2023-03-20
出版者
出版者 広島文化学園大学大学院教育学研究科
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2187-8145
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-07-25 10:37:16.972563
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3